امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

نقد و بررسی کوتاه گوشی Motorola Moto G7
نویسنده : راما تاریخ : جمعه 16 خرداد 1399

تلفن های پیشرو مانند iPhone 10x ،Pixel 3 یا Galaxy S10 ما را برای خرید آنها وسوسه می کند. هر کدام از این مدل ها نوعی طراحی پیشرفته و سایر ویژگی های داخلی دارند اما با وجود تمام ویژگی های مثبت که در اختیار دارند، با قیمت بسیار بالایی عرضه می شوند. این امر خرید بسیاری از کاربران را برای آن دشوار می کند.
حتی ارزانترین تلفن های اپل و سامسونگ مانند Galaxy S10E و iPhone XR حدود 750 دلار برای شما هزینه دارند. اینجاست که گرفتن تلفن ارزان قیمت و مناسب بسیار مفید است. در نتیجه موتورولا موتورو G7 با قیمتی حدود 300 دلار، شگفت انگیز به نظر می رسد. این مدل امروزه از لحاظ طراحی، قابلیت ها و قیمت بین گوشی های هوشمند تعادل خوبی دارد.



:: موضوعات مرتبط: موبایل، ،
:: برچسب‌ها: Moto G7, پیشنهاد خرید, گوشی موتورولا, موتورولا موتو جی 7, موتورولا,

ادامه مطلب
بررسی مختصر شیائومی می 9 لایت؛ یک میان‌رده قدرتمند با تمرکز زیاد بر دوربین
نویسنده : راما تاریخ : شنبه 28 دی 1398

شیائومی در ماه جولای سال جاری سری گوشی های دوربین محور CC9 را به عنوان بخشی از خانواده Mi معرفی کرد. با اینکه این گوشی ها در ابتدا به صورت انحصاری برای بازار چین معرفی شده بودند، اما دو مدل از آن ها با تغییر نام به بازارهای دیگر هم راه پیدا کردند. می سی سی 9 ای (Mi CC9e) با نام جدید می ای 3 (Mi A3) برای عرضه در بازارهای جهانی و تحت برنامه اندروید وان معرفی شد و گوشی دیگر هم می سی سی 9 (Mi CC9) بود که با نام می 9 لایت (Mi 9 Lite) معرفی شد و در این مقاله قصد داریم تا به بررسی اجمالی آن بپردازیم. این گوشی جذاب 319 یورویی که از تراشه اسنپدراگون 710 بهره می برد، جذابیت های خاصی دارد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.



:: موضوعات مرتبط: موبایل، ،
:: برچسب‌ها: Xiaomi Mi 9 Lite , بررسی کوتاه شیائومی, شیائومی می 9 لایت, می 9 لایت,

ادامه مطلب

صفحه قبل 1 صفحه بعد


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.