تلویزیون ال جی 65 اینچ 4k اسمارت 2021 مدل 65up8150

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

تلویزیون ال جی 65 اینچ 4k اسمارت 2021 مدل 65up8150
نویسنده : راما تاریخ : پنج شنبه 2 دی 1400

تلویزیون ال جی 65UP8150 همچنین دارای تکنولوژی AI Sound و AI Acoustic Tuning است و صدا را با توجه به محتوای در حال پخش و همچنین شرایط محیط به صورت اتوماتیک تنظیم می کند تا شما همیشه بهترین کیفیت صدا را تجربه کنید. تلویزیون 2021 ال جی 65UP8150 هوشمند است و دارای سیستم عامل WebOS نسخه 6.0 می باشد. این سیستم عامل نسبت به نسخه قبلی خود در تلویزیون های 2020 پیشرفت هایی داشته و کار کردن با تلویزیون را راحت تر نموده است.

با قابلیت Hgig در بازی ها غرق شوید

تلویزیون 2021 ال جی UP8150 هوشمند است و از ویژگی Sport Alert پشتیبانی میکند. به این ترتیب از آخرین اخبار تیم های مورد علاقه خود هنگام تماشای محتوای دیگر جا نخواهید ماند. تلویزیون اسمارت ال جی UP8150 محصول ۲۰۲۱ توسط این برند بسیار مشهور به علاقه مندان خود معرفی شده است. طراحی بسیار جذابی برای این تلویزیون در نظر گرفته شده است که با هر دیزاینی سازگاری دارد. با وجود پردازنده α۵ AI Processor 4K، فناوری هایی همچون HDR و ۴K Upscaling کیفیت تصویر در این تلویزیون بسیار بالا است. سیستم صوتی قدرتمند و امکانات بالای این تلویزیون باعث شده است در رده تلویزیون های پرفروش ال جی قرار بگیرد.

تلویزیون 65 اینچ ال جی UP8150 یکی از باشکوه ترین و خوش آوازه ترین تلویزیون های کمپانی ال جی به حساب می آید . این نمایشگر در میان طرفداران و رقبای نامدارش جایگاه ویژه ای به خود گرفته است. در این تلویزیون 65 اینج الجی تصاویر را با بهترین کیفیت ها و امکانات مشاهده نمایید و کیفیت تصاویر واقعی و رنگهای زنده را 4 برابر بیشتر از FULL HD تجربه کنید . این نمایشگر زیبا با حاشیه بسیار کم و گوشه‌های تیز قاب را می‌توانید بر روی دیوار نصب کنید و به این ترتیب با خلق یک نمای فوق العاده زیبا، جان دوباره‌ای به دکوراسیون منزل خود ببخشید.

تلویزیون ال جی 32lv640s

در واقع می توان گفت تلویزیون هوشمند برند ال جی علاوه بر طراحی و ظاهر بسیار خوب ، از جدیدترین و بزرگترین فناوری در ساخت خود نیز استفاده کرده است و هر دوی این دلایل موفق بوده است.قلب مشتری. تلویزیون ال جی 65UP8150 از مدرن‌ترین محصولات سال 2021 می‌باشد که هم شیوه‌ی دیزاین آن و هم وجود امکانات و قابلیت‌های برجسته‌اش به‌راحتی می‌تواند طرفداران خوش سلیقه‌ی زیادی را در... LG Local Contrast یکی دیگر از فناوری‌های کاربردی در بخش کیفیت تصویر این تلویزیون می‌باشد. این فناوری با تنظیم نور پس زمینه در صفحه نمایش تلویزیون به ایجاد روشنایی مطلوب در محتواها کمک می‌کند بنابراین می‌توانید نهایت لذت را از محتواها ببرید.

UPSCALING به ما این امکان را میدهد که تصاویر FULL HD را در ابعاد بزرگتر و با کیفیت بهتر تماشا کنیم و این اطمینان را حاصل میکند که تصاویر با رزولوشن 4K تمام صفحه را پر کند. AI Recomendationهم یک قابلیت هوشمند ارائه شده توسط این تلویزیون است که به کاربران سردرگم کمک می کند تا برنامه های دلخواهشان را سریع تر بیایند. چون دارایLG Voice Searchمی باشد، می توان به جای تایپ عبارات جستجو برای یافتن محتویات مدنظر، عبارات موردنظر را بر زبان آورده و به صورت صوتی به جستجو پرداخت.

کیفیت تصویر در تلویزیون ال جی مدل 65b9 و 65UP8150 

این قابلیت می تواند برای سرچ گوگل برای شما بسیار کارامد باشد و تا با سرعت بسیار بیشتر و با دقت بالاتری کارهای اسمارت دستگاه را انجام دهید . ویژگی اسمارت یا هوشمند مجموعه ای از قابلیت های خاص در تلویزیون بوده که می تواند نمودی جدید از تکنولوژی باشد . قابلیت های هوشمند تا حد بسیار زیادی با هوش مصنوعی در ارتباط هستند ، اینترنت را به شما ارائه می دهد و می توان از طریق آن با تلفن همراه به شکل بی سیم متصل شد .

مهمترین بخش در تلویزیون کیفیت تصاویر آن است که تلویزیون را محبوب و دوست داشتنی می کند که این تلویزیون از کیفیت عالی برخوردار است و تصاویر را با کیفیت 4k بر روی نمایشگر تلویزیون ال جی به نمایش می گذارد. تلویزیون 65UP8150 ال جی از قابلیت HDR بهره می برد که این فناوری، کیفیت فیلم و تصاویر را افزایش می دهد به این منظور که رنگ های تیره را تیره تر و رنگ های روشن را روشن تر می کند و این عمل باعث سه بعدی نشان دادن تصاویر و فیلم می شود.

دارای طراحی زیبا ومنحصر به فردی است.این تلویزیون با حاشیه باریک خود امکان تمرکز بیشتری را هنگام تماشای برنامه مورد علاقه تان به شما می دهد. همچنین با استفاده از پایه محکم این تلویزیون می توانید تلویزیون را بدون هیچ گونه نگرانی روی میز قرار دهید و از تماشای محتوای موردنظرتان لذت ببرید. ضخامت کم تلویزیون ال جی باعث می‌شود که بسیار برای نصب روی دیوار مناسب باشد و شما میتوانید با قرار دادن تلویزیون روی دیوار دکوراسیون خاصی را در منزل خود ایجاد کنید. همه ما وقتی که به تماشای یک بازی یا تماشای یک فیلم هیجان انگیز می نشینیم انتظار داریم آن را با صدایی واضح و رسا بشنویم تا نهایت لذت را از آن ببریم.

و با پشتیبانی از فناوری HDR که عمق رنگ ها را در تصاویر روشن جلوه می دهد شما را غرق در صحنه های واقعی و شگفت انگیز می کند. همچنین با نرخ رفرش ریت 50 هرتز بر ثانیه تازه سازی حرکات صفحه نمایش را انجام می دهد. درسال 2013 شرکت ال جی سیستم عامل WEBOS را برای استفاده انحصاری روی تلویزیون های خودش خرید و از آن پس تا الان آن را خیلی توسعه داده است. تلویزیون 65 اینچ ال جی مدل 65up8150با کیفیت صدایی بی نظیر و هوشمند عرضه شده است. با بهرگیری از بیش از 17 میلیون نقطه صوتی هر صدایی را پشتیبانی می کند. همه صدا های متفاوت و افکت ها و فرکانسها را شناسایی کرده صدا را با نوع پردازنده خود هماهنگ سازی کرده و بصورت صدایی پر کیفیت به شنا عرضه می کند.

تلویزیون UP8150 ال جی سایز 65 اینچ یکی از تلویزیون های معمولی برای بازی است و نمیتوان از آن به عنوان یک تلویزیون مناسب بازی نام برد. این تلویزیون دارای درگاه HDMI 2.0 است و حداکثر رفرش ریت صفحه نمایش این تلویزیون 50 هرتز میباشد. این تلویزیون دارای تکنولوژی ALLM است و برای اتصال به کنسول بازی مناسب است و Input Lag پایینی دارد.

است که سنسور قابلیت تشخیص نور محیط را دارد و با استفاده از آن نور مانیتور را بر اساس اطراف تنظیم میکند؛همچنین قابلیت تشخیص نقطه های صوتی و پخش صدا به صورت جذاب و چند بعدی را دارد. موتور پردازشگر quad core processsor پردازش داده های صوتی را بر عهده دارد تا بتوان آن هارا در بالاترین کیفیت و با کمترین ضریب اشتباه ارائه دهد. همچنین بیشترین نقش را در اجرای کامل رزولوشن،HDRو فناوری های مربوط به رنگ ها نشان میدهد. همانطور که تلویزیون های فورکی جایگزین تلویزیون فول اچ دی شدند تولید کنندگان از برخی اصطلاحات مانندUltra HD upscalingرونمایی کردند.اماUPSCALINGیک ویژگی خیلی منحصر به فرد نیست فقط به تلویزیون اجازه میدهد تصاویر با فرمت پایین تر را به وضوح 4K ارتقا دهد.

Virtual Surround Plus فرمان اضافه کردن یک صدای فراگیر از بالا به پایین است . این صدای جاری از بالا به پایین به شنونده این احساس را می دهد که صدا درست در بالای سر وی جریان دارد . با صدای فراگیر که از همه ی جهات به گوش می رسد می توان یک صدای سه بعدی واقعی را تجربه کرد . با سیستم بلنگوی 2.1ch , بلنگوهای دوگانه به علاوه ی ووفر صدای واقعی انفجاری با عمقی باور نکردنی و سرشار از زندگی تولید می کند . شما می توانید با این تلویزیون یک سینمای پر رونق و نشاط را به خانه ی خود بیاورید .

تلویزیون UP8150 جزو تولیدات زیبا و خوش ساخت ال جی در سال 2021 می‌باشد که از ویژگی‌های جذاب طراحی کمپانی ال جی بهره می‌برد. تلویزیون ال جی 65UP8150 همانطور که گفته شد یکی از پرفروش ترین های بازار ایران و جهان میباشد. یکی از مهمترین دلایل این آمار فروش را میتوان به ارزان قیمت بودن این تلویزیون نسبت داد. قابلیت های هوشمند، هوش مصنوعی، ریموت جادویی و چندین و چند قابلیت صوتی تصویری در این تلویزیون ال جی با قیمتی ایده آل برای شما گرد هم آمده است. برای خرید ارزان قیمت تلویزیون فورکی ال جی 65UP8150 از بانه می توانید به فروشگاه بانه یاب مراجعه کنید. این تلویزیون 65 اینچ ال جی که مجهز به فناوری ThinQ Al می باشد به شما امکان می دهد که به راحتی تلویزیون خود را کنترل کنید .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری، ،
:: برچسب‌ها: جدیدترین تلویزیون ال جی, قیمت تلویزیون ال جی اندروید, قیمت تلویزیون ال جی ۲۰۲۰, قیمت تلویزیون ال جی سری ۹, بهترین مدل تلویزیون ال جی, تلویزیون ال جی ۶۰, تلویزیون ال جی 7750, تلویزیون ال جی 65 nano90, تلویزیون ال جی UP8150, تلویزیون 4K,


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.